Första inlägget då...

Dagen började med att jag gick upp klockan 07.20. Det Kändes kallt ända in i rummet...
Jag tog tag i mitt vaknande, stängde av klockan och gick upp.
Fy fan vilken morgon, mörkt, kallt och tråkigt.
Jag gick ut och tog min morgoncigg med Hanna som kom till skolan precis när jag gick ut.

När vi kom till salen som vi skulle vara i så var den dubbelbokad, vi fick alltså gå ner till studieplatslokalen vi ungdjursstallet och vara där. Asså, kan man inte kolla om den är bokad innen man gör de...? De e ju dålig stil att dubbelboka...men men.

Vi skulle kolla Lagar och föreskrifter om vad som gäller i stallet. Jag, Hanna och Levin fick i uppgift att kolla de i de gamla stallet. De gick på ca. 45 minuter, sedan hade vi slutat för dagen. Våran lektion var beräknad att hålla på till 11.15 och efter de skulle vi sluta, men nejdå, den höll på till ca. 08.45. Va ska man göra resten av dagen då? Bara säcka på rummet? Hur kul e de på en skala? Men men...

De blir antagligen pappa i vinter med Bastien och Daniel! Kan nog bli roligt =) Och så blir de Sandra den 1 / 12! De blir skit kul! Hoppas att vi får en superkväll brudar! =D

Jobbet, de funkar, men de e ju inte kul. Jag tjänar de pengar jag behöver och som jag dessutom kan spara efter det också! de e skönt! 30:e får man studiebidraget och den 1:e ska man på tjejkväll hos Sandra! Kan ju inte bli bättre tajmat =D

Hebbe, Jag saknar dig mer än vad du någonsin tror. Du betyder så oerhört mycket för mig, och vara här utan dig, jag kan inte beskriva hur hemskt det är. Det tär att inte ha dig här, det ska du veta! Älskar dig för alltid min Gris!


Kommentarer
Postat av: Hebbe

kul att få reda på hur dina dagar ser ut...även om mina e roligare :):P bara 27 dagar kvar tills ja e hemma igen...ungefär...

2007-11-22 @ 19:24:47
URL: http://h3bb3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0