Jag vill bara rymma!!

Jag vill bara har ifran just nu! Vill inte vara kvar.

Fan i helvete vad jag hatar sadan skit. Sadan javla skit rent ut sagt.
Nar Bella kom och betattade om samma skit sa hoppas jag att hon fick lite vett i huvudet, men tydligen har inte alla den funktionen! Det ar ju inte bara vanligt vett, det ar ocksa att folk skall acceptera men vissa har tydligen inte den funktionen heller.
  " It's good to have to the vine ". Oh yeah? good for you then.
BAST(ien) (saill)ARD is sometimes fitting good for you!!!

Du visste sakert varfor han ville ha vinet.  Bara for att kunna ha en "ursakt".
Och va fan e de for javla "syster" du har om hon inte ens kan lyssna pa att jag inte vill vara i narheten av sadan skit!
Du sa ju de till henne?! och hon lyssnade inte!

FY FAN!!!!

Kommentarer
Postat av: Erik

Vilket jävla vin? Vill du inte vara i närheten av vin?

2008-04-28 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0