Fan också!

Fan va dum man kan vara! jag menar, här försöker man hjälpa någon och va fan får man tillbaka. INGET! Jo, en jävla massa tjat om att han skall ändra på sig, att han HAR äti, atta han inte ska dricka mer mm...! Man får skiten tillbaka till sig, inte genom honom men att man blir bara arg på sig själv att man e så föbannat mån om andra så blir de bara skit för en själv! de e SJUKT hur man kan tycker så men så e de...!
Man har två stycken "efter" sig och den ena e ju som en bror för mig. Va e de här? =O 
Men vi hade jätte mysigt i fredags! ( tro nu inget för fan =P )
Jag åkte hem till honom och Hans kompis var där också. Jag kom dit och vi kollade på film.
Sedan låg vi och bara pratade, jag vet inte hur länge, om ALLT och ALLA. De va jätte mysigt. Vi somnade runt 6 på morgonen och jag skulle upp runt halv 10 igen för att åka hem.

Jul på lisse va skit mysigt =D Var där med Mamma, Bror, Peter, Bengt, Millan, Tette och Lollo. Linda och Patrick var inte med. Men de va skit mysigt. Vi spelade, tittade på folk, åt mat, gick gasten mm...
Gasten var SKIT fin i år...( om gasten nu kan bli fin =P )
Kallt så in i helvete var de, men de va mysigt ändå. Men så JÄÄVLA i HELVETES mycket folk de va! De va nått fruktansvärt! ILLA nästan!

Nu blir de estermosessons imoron...skit kul, NOOOOOT!!!

Funderar på hur jag ska göra med jobbet...Jag är klyven...de e jobbigt!

Aja, nu e klockan 23.38 och Stumpan ska sova! God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0