Borås Djurpark 2 =D

Andra inlägget om detta!

Igår va nog den bästa dagen på hela veckan! Det var lugnt och så fick jag, Hanna och Emelie följa med till Malins små djur =D

Vi möttes upp av Tommy och Markus och gick utåt till de små liven!
När vi kom till dörren i hägnet så sa Tommy och Markus att vi inte får gå ifrån dem! Vi måste vara vid dem HELA TIDEN! Och de var vi också!

När vi kom in så såg vi de 4 djuren och de är jätte sociala! Vi fick gå med Tommy där han sa att vi skulle stå så vi inte stod emot nån vägg eller så...

När vi stod där så kända jag ett litet djur som kom och tog på mig! De va de största djuret som kom och Kollade mig, och luktade och så! De va en snabel!

Vi var alltså inne hos elefanterna på djurparken! Det var de HÄFTIGASTE jag någonsin hade varit med om! Så FRUKTANSVÄRT STOOOORA djur! Helt SJUKT!

Tack så hemskt mycket Markus och Tommy! Det betydde jätte mycket att ni tog er tid för att vi skulle få kela med era små bebisar! Kommer aldrig glömma de! Tack av hela mitt hjärta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0